torsdag den 2. maj 2013

Problemer med facebook-gruppen

Jeg havde lavet gruppen hemmelig, men så viste det sig desværre, at jeg skulle være venner med dem, jeg ville invitere til gruppen. Og det duer selvfølgelig ikke rigtigt, at jeg skal være venner med alle herinde fra, selvom det kunne være hyggeligt ;-)
Nu har jeg lavet det om til en lukket gruppe, hvor I så selv kan gå ind og ansøge om medlemsskab. Linket til gruppen er: https://www.facebook.com/groups/402679533172273/

Kærlig hilsen Maja

6 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke se gruppen. Og for mig gør det nu ikke så meget at folk kan se det. Jeg skammer mig ikke over det og IBS siger jo ikke så meget om selve lidelsen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu er det lavet til en lukket gruppe, så nu håber jeg, at det virker :-) Linket til gruppen er stadig det samme.
      Kærlig hilsen Maja

      Slet
  2. Enig med Anne, og jeg tror at der er mange der lider af udiagnosticeret IBS. Så måske kan flere komme til at høre om FODMAP-diæten den vej rundt. Jeg må jo indrømme at jeg skamløst gør reklame for den alle vegne ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu er det lavet til en lukket gruppe, så nu håber jeg, at det virker :-) Linket til gruppen er stadig det samme.
      Kærlig hilsen Maja

      Slet
    2. Det virker. Du er godt nok hurtig ;)

      Slet
  3. Super initiativ med en facebook gruppe :) Jeg glæder mig til at kunne dele min frustrationer og glæder med andre ligesindede :)

    Anne

    SvarSlet