tirsdag den 28. maj 2013

Oversigt over opskrifterne på min blog

Hej alle.
Jeg har flere gange fået at vide, at det kunne være rigtig fedt, hvis der kom en oversigt over de forskellige opskrifter, som er her på min blog. Og jeg er helt enig; det ville da være meget mere overskueligt, hvis ikke man skulle sidde og bladre rundt for at finde en bestemt opskrift.
Problemet er dog bare lidt, at jeg ikke helt ved, hvordan man kan lave sådan en oversigt. Så hvis nu en af jer kender til blogger.com og lige præcis ved hvordan, man skal gøre, så modtager jeg meget gerne gode råd og fifs! :-)

Kærlige hilsner fra
Maja

1 kommentar:

  1. Du kan lave en ny side, der hedder opskrifter. På den skriver du alle opskrifterne, der fofrekommer i din blog i alfabetisk, logisk ... rækkefølge. Og så laver du hvert navn til et link til den blogpost, hvor den opskrift forekommer. Så er det også nemt at tilføje nytilkomne.
    Sådan ville jeg i hvert fald synes, det var lettest. For det, jeg har gjort, med bare at lægge opskrifter ind på en side, bliver meget tungt, langt og bøvlet.

    SvarSlet