torsdag den 1. januar 2015

En blog-anbefaling

Hej alle.
Da jeg startede min blog om fodmap-diæten, var der ikke mange andre sider, hvor man kunne finde råd og opskrifter. I mellemtiden er fokusset på diæten vokset stødt og flere sider er dukket op. Jeg har ikke altid været lige god til at opdatere og skrive om nye opskrifter, så derfor er det jo rigtig godt for os alle, at der er inspiration andre steder.
En af de blogs, som jeg ofte kigger på er http://www.jannefischer.dk/, som har et bredt udvalg af opskrifter til en low fodmap-diæt. Der er alt fra morgenmad til bagværk :-)


Hvilke hjemmesider bruger I som inspiration?


1 kommentar:

  1. Tak for linket. Jeg synes det har været svært, at finde danske sider, der er aktive endnu. Livetskrusninger.dk og missfireflake.dk er dem jeg har kunnet finde udover din.
    Vi har selv opskriftsamleren.dk hvor alle kan lægge deres opskrifter ind. Vi har lavet en Low FODMAP service, så der vises signalfarver udfor hver ingrediens, om de er tilladt, begrænset eller forbudt. Der er en personlig maddagbog og man kan lave noter udfor ingredienser. Det har været en stor hjælp for mig og alle der kan have glæde af det er velkomne til at bruge det.

    Kh.
    Anne-Marie

    SvarSlet